Policies

 

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

δυνατότητα πληρωμής:

μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners,Discover.

με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.

Με τραπεζική κατάθεση
Σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς:

Alpha Bank:
IBAN: GR4801404120412002002005240
Δικαιούχος: Παντέλογλου Φίλιππος

Εθνική Τράπεζα:
IBAN: GR7801102170000021762232656
Δικαιούχος: Παντέλογλου Φίλιππος

PayPal:
filipposnix@hotmail.com

 

Ο πελάτης θα πρέπει να σημειώνει στην κατάθεση τον αριθμό της παραγγελίας του.
Τα έξοδα κατάθεσης (τραπεζική προμήθεια) βαρύνουν τον πελάτη.

Με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα
Δεκτές γίνονται οι κάρτες Visa, Mastercard και Maestro.
Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με υψηλή ασφάλεια μέσω του συστήματος ασφαλών πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ

Τα μεταφορικά έξοδα ανέρχονται στο σταθερό ποσό των 3,5€. (Μεχρι 2 κιλα Ελλάδα)

Οι παραγγελίες ασφαλίζονται για ζημία ή απώλεια για το μέγιστο ποσό των 30€, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά από τον πελάτη και προστεθεί ως σημείωση κατά την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Μπορεί να αγοραστεί επιπλέον ασφάλιση. Μπορεί να αγοραστεί επιπλέον ασφάλιση.

Τυχόν έξοδα τελωνείου και λοιπά έξοδα, σε περίπτωση τόπου παράδοσης εκτός Ε.Ε., βαρύνουν τον πελάτη.

ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές των προϊόντων περιλαμβάνουν ΦΠΑ και ενδέχεται να μεταβληθούν ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς και ανάλογα με την ύπαρξη προσφορών για ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Η παραγγελία σας θα σας παραδοθεί σε 2-10 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που θα επιβεβαιωθεί η μεταφορά των χρημάτων σας στον λογαριασμό μας ή από τη στιγμή που θα επιβεβαιωθεί η πληρωμή με κάρτα (η πληρωμή επιβεβαιώνεται συνήθως τις ώρες λειτουργίας των τραπεζών σε έκαστη χώρα).

Οι ημέρες παράδοσης ενδέχεται να αυξηθούν λόγω έκτακτης καθυστέρησης έκαστου προμηθευτή μας, λόγω απεργιών, ακραίων καιρικών φαινομένων, φυσικών καταστροφών και λοιπών λόγων ανωτέρας βίας σε όλη την αναγκαία διαδρομή αποστολής των ειδών από έκαστο προμηθευτή μας ως την τελική διεύθυνση παράδοσης.

Σε περίπτωση που δεν έχετε δηλώσει σωστά στοιχεία παράδοσης και επικοινωνίας η παραγγελία σας δε θα μπορέσει να παραδοθεί εντός των προβλεπόμενων ημερών.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών, από την ημέρα παράδοσής της, στη διεύθυνση που θα σας υποδείξει η EmpireStore. Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει μέσω e-mail με την EmpireStore (filipposnix@hotmail.com) αναφέροντας τον λόγο της επιστροφής, τον αριθμό παραγγελίας και το όνομα που χρησιμοποίησε για την παραγγελία. Εφόσον η EmpireStore επικοινωνήσει με τον πελάτη και συμφωνήσει για την επιστροφή, ο πελάτης θα ακολουθήσει τις απαραίτητες για την επιστροφή διαδικασίες.

Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την επιστροφή και το κόστος επιστροφής ή οποιοδήποτε επιπρόσθετο κόστος θα βαρύνει τον πελάτη. Ο πελάτης πρέπει να δηλώσει στη EmpireStore τον ενεργό αριθμό ανίχνευσης της αποστολής (tracking number). του πακέτου που επιστρέφεται. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία ακριβώς όπως είχε αρχικά αποσταλεί, μαζί με οποιαδήποτε άλλα αντικείμενα είχαν παραληφθεί μαζί με το προϊόν από τον πελάτη. Δεν γίνονται δεκτά κατεστραμμένα προϊόντα ή προϊόντα που οι ετικέτες τους έχουν αφαιρεθεί ή προϊόντα που έχουν δοκιμαστεί ή λερωθεί.

Το κόστος αποστολής της επιστροφής βαρύνει τον πελάτη και πρέπει πάντα να επιστρέφεται με έναν ενεργό αριθμό ανίχνευσης της αποστολής (tracking number). Όλες οι επιστροφές πρέπει να αποστέλλονται με courier. Λόγω του μεγάλου χρόνου παράδοσης δεν δεχόμαστε καμία τοπική ταχυδρομική υπηρεσία.
Τυχόν επιστροφές που υπόκεινται σε τελωνειακές χρεώσεις θα καλυφθούν από τον αγοραστή. Για αποστολές από χώρες εκτός ΕΕ, παρακρατείται ένα πάγιο τελωνειακό τέλος 27€ από την επιστροφή του ποσού. Δεν θα χρεωθούν άλλα τελωνειακά τέλη.

Οι επιστροφές γίνονται μόνο σε είδη που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή που δεν έχετε δοκιμάσει και οι ετικέτες τους βρίσκονται πάνω στα προϊόντα άθικτες και όπως είχαν παραληφθεί. Αυτό συμβαίνει για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες λαμβάνουν νέα και αχρησιμοποίητα προϊόντα, αλλά και για να ακολουθούνται οι απαραίτητοι κανόνες υγιεινής. Για απορριφθείσες επιστροφές, η παραγγελία θα αποσταλεί στον αγοραστή και τυχόν επιπλέον χρεώσεις αποστολής θα τιμολογηθούν.

Επιστροφή λόγω ελαττωματικού προϊόντος:

Πρέπει να μας αποστείλετε e-mail στο filipposnix@hotmail.com με φωτογραφία και γραπτή περιγραφική τεκμηρίωση του ελαττωματικού προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, αναφέροντας ρητά τον αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό του ελαττωματικού προϊόντος (SKU). Στη συνέχεια και μόνον αφού συνεννοηθούμε μαζί σας, θα προβούμε στην επιστροφή του με δικά μας έξοδα, προκειμένου να το αντικαταστήσουμε με ίδιο, μη ελαττωματικό προϊόν. Εάν το ίδιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο πλέον, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας ή, εφόσον το επιθυμείτε, θα σας πιστώσουμε το υπόλοιπο προκειμένου να προβείτε σε μία ισόποση αγορά.

Επιστροφή λόγω λάθους στο προϊόν που απεστάλη:

Πρέπει να μας αποστείλετε e-mail στο filipposnix@hotmail.com με φωτογραφία του προϊόντος που παραλάβατε και γραπτή περιγραφή και των δύο προϊόντων (του παραγγελθέντος και του παραληφθέντος, λάθος προϊόντος) εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, αναφέροντας ρητά τον αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό του προϊόντος (SKU) που παραγγείλατε όπως και αυτού που αναγράφεται στο παραστατικό που σας έχει αποσταλεί. Στη συνέχεια και μόνον αφού συνεννοηθούμε μαζί σας, θα προβούμε στην επιστροφή του με δικά μας έξοδα, προκειμένου να το αντικαταστήσουμε με το προϊόν που είχατε αρχικά παραγγείλει. Εάν το ίδιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο πλέον, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας ή, εφόσον το επιθυμείτε, θα σας πιστώσουμε το υπόλοιπο προκειμένου να προβείτε σε μία ισόποση αγορά.